google-site-verification: googleddb07a6081d11222.html For CEO | QM7

פניות ציבור

Execution Peace of Mind

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר."

ביטוי עממי

בעידן בו הכל נגיש והניתן להתעדכן במהירות, הארגונים חייבים להיות הראשונים לדעת מה הלקוחות שלהם חושבים עליהם. השימוש בפלטפורמות חברתיות הפך להיות כיכר העיר וחברות שלא יתנו מענה ראוי לפניות של הלקוחות עלולות למצוא עצמן במערבולת תקשורתית שלא בטובתן. כל זאת מלבד הרגולציה הנדרשת מהארגונים הציבוריים השונים.
ניהול יעיל של פניות הציבור משמעו בחינה מהירה של הפניה ותגובה רלוונטית ללקוח. כדי להצליח להגיב במהירות וביעילות נדרשים הצוותים השונים לשיתוף פעולה על מנת לאבחן את מהות הפניה והתגובה הרצויה. 

ניהול פניות ציבור בQM7:
  • פתיחת פנייה אל הגורמים הרלוונטיים

  • תיעוד של פרטי המקרה

  • ניהול זמן הטיפול בבקשה

  • קישור בין משימות ופניות שונות

  • הפקת דו"חות וגרפים

הדגמת המערכת

צור קשר

המלאכה 18, ראש העין

707@qm7.com  |  טל: 073-2311-707

  • Grey LinkedIn Icon